vrijdag 2 april 2010

DE BOUW VAN DE SCHOOL IS KLAAR, NU BEGINT DE ECHTE BOUW !


Er zijn nu 2 jaar verstreken, dat ik samen met u de bouw van deze Technische School mocht beginnen, zes maanden geleden, dat we de afbouw van dit prachtige gebouw mochten bezegelen met een grandioos feest, ruim vijf maanden geleden, dat we mochten beginnen met de vorming van jonge vakmensen, zowel loodgieters(sters!) als automonteurs.
Het is nog maar het begin en ieder begin is moeilijk ... Toch viel dat enorm mee! En wel dank zij uw zo blijvende trouw.
De bouw van deze juweel van een school is klaar, het einde dus van deze Weblog.
Deze stond daarvoor als kijkkast in de wereld en mag nu daar zo blijven staan, nu als een teken van wat met verenigde krachten mogelijk is: in 18 maanden een duurzame structuur neerzetten, waar een zo behoeftig land als Mali op zal kunnen bouwen.
Ja, de echte bouw begint nu.

Hieronder heb ik wat foto's verzameld, die u een kleine indruk daarvan geven.
Wij zijn u bijzonder dankbaar voor wat u voor en met ons deed!

Johan Wachters.

Posted by Picasa

1 opmerking:

RoyKeijzer zei

Beste Johan,

Erg verbaast je te zien via de stedenbandlink Voorschoten/Kita.
Dit najaar denk ik naar Mali te komen met series praktische boeken (Agrodok Series).
Graag hoor ik of jullie school hier interesse voor heeft.
We kennen elkaar vanuit de zeventiger jaren toen ik met Lyda en Mtoto in het Wildproject in Missira werkte.

Vriendelijke groeten,

Roy Keijzer